نوشته های یک عدد پدر ریحانه

دل نوشته های علی، بابای یک عدد ریحانه ی شیرین

نوشته های یک عدد پدر ریحانه

دل نوشته های علی، بابای یک عدد ریحانه ی شیرین

  • ۰
  • ۰

سوران

من منتقل شدم سوران. سوران ارقام فناور پردیس یه شرکت زیر مجموعه پارک علم و فناوری پردیس هستش که کارهایی مثل پورتال امریه رو انجام می ده.

باید بگم فرانتشون خیلی خوب و چالشیه. هم طراحی ها قشنگن و هم کد حرفه ای و زیباست.

یکی از مشکلات این جا اینه که متکی به مایکروسافت در همه ی زمینه ها هستن. انقدر که من مجبور شدم لینوکس رو پاک کنم و به جاش آشغال بریزم.

خیلی چیزها بود که می خواستم بگم؛ منتها یادم رفته. خیره.

  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • علی بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی